dinsdag 22 maart 2011

Lente

Lente




Eindelijk is het zover, we gaan een paar dagen naar ons huis op Texel. De sneeuwklokjes en prachtige primula's die ik op het sneeuwklokjes gala in de Zaan heb gekocht gaan op Texel de tuin in en de lucht is strak blauw. Het prachtige weer geeft ook energie om op te ruimen en Bob vindt in de schuur nog een paar vachten van bruine en witte schapen. Wat nu zo leuk is dat ik met mijn probleemarm wel kan spinnen. Inmiddels lukt me dat linkshandig ook.
Het resultaat is dat ik helemaal in de wol zit, gesponnen, geverfd, ja weer met Dylon koudwaterverf. Voor het eerst in mijn leven heb ik me aan het borduren met eigen geverfde wol gewaagd. Moeilijk, want je moet wel tellen anders klopt het niet en is het grafische effect weg.

Een schattig klein weefgetouw, waarop ik 5 meter van 40 cm breed kan weven is door Bob
van een ketting voorzien, goed hoor, hij was het na heel veel jaren nog niet verleerd.

Prachtig houten huis bij de werf waar het sneeuwklokjesgala was.




Een lentegroet uit eigen tuin.


Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten