zondag 23 januari 2011



Zijn favoriete overhemd

Er hangen van die overhemden in de kast die Bob, mijn man, niet meer aan mag.
De boorden zijn versleten, etc … We gaan niet zeuren en ruim ze gewoon op, liefst zo dat hij het niet ziet. Deze keer lukte het mij niet en zijn reactie deed mij besluiten om met zijn lievelingshemden iets in de gedachte van Cradle to Cradle te gaan doen.
Ik ga er kussens van maken en gebruik de knoopsluiting voor de sluiting van het hoesje, de borstzakken zet ik er weer op, de merkjes naai ik er op als versiering en probeer op ieder kussenhoesje een zakje te zetten, daarin doe ik een briefje met een “I love you” tekst.
Uit een jeans overhemd, haalde ik vier kussenhoesjes. De grootste deed ik om een kussenvulling van Zeeman en de andere vulde ik met een losse vulling van de Hema. 


Bob was verrast en is alleen bang dat nu nog veel meer overhemden uit zijn kast niet meer 
veilig zijn, als het aan mij ligt.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten