zondag 26 september 2010

Tassen Tilburg




Tilburg


Het Textielmuseum Tilburg organiseert het aanstaande weekend, 1, 2 en3 oktober een groots textielfestijn, met workshops, open ateliers, enz. 
Kijk zelf maar op www.textielweekend.nl.
Ik ontdekte de Re Bagit actie en was meteen enthousiast. Maak een lap stof met een vastgestelde afmeting, samengesteld van restjes kleding, textiel en alles wat je maar inspireert. Het moest voor 15 september opgestuurd worden. 
Op het Textielweekend worden ze dan verkocht.



Tuintje, droge naald gevilt. 
Op een dik vilt als ondergrond, met strassjes en bijen knoopjes.
Titel: Love the garden



Op een wit stukje vilt drukte ik engelen en combineerde dat met oud kant.
Titel: Don't forget the angels



Zwart witte wollen ruit, met daarop rozetten en een strik van dik vilt, op de achterkant
knal roze .
Titel: Life is not only black and white




Misschien tot ziens in Tilburg.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren ontving ik deze email:

    Hallo Kittie, vandaag was ik de gelukkige om een hele mooie tas te krijgen via rebag, ik vind hem super leuk!! en ben er blij mee, je hebt hem mooi gemaakt!!
    dont forget the angels...!!
    groetjes Annemarie uit Gorinchem

    BeantwoordenVerwijderen